سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]
سفر به گرجستان از طریق تور گرجستان

 

تور گرجستان ارزان قیمت بایلداسیر پارسیان یکی از راه‌های پذیرش اقامت در کشور گرجستان، که از پر استقبال‌ترین روش‌ها به حساب می‌آید (چه از طرف کشور گرجستان و چه از طرف مردم ایران)، اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در گرجستان است.

شاید باور کردن این موضوع اندکی دور از ذهن باشد اما شواهد این‌طور نشان می‌دهد که دولت گرجستان قصد دارد با جذب سرمایه‌گذاری‌ در گرجستان آینده‌ای شبیه به دوبی بسازد و همین موضوع سبب شده است که در بسیاری رسانه‌ها از کشور گرجستان به عنوان دوبی آینده یاد شود.
یکی از دلایل علاق? سرمایه‌گذاران ایرانی در کشور گرجستان بعد از انقلاب رز و روی کار آمدن ساکاشویلی فضای بسیار مناسب و مساعد اقتصادی بود.

همان‌طور که می‌دانیم برای سرمایه‌گذاران ایرانی هیچ چیز به اندازه تضمین امنیت اقتصادی در اولویت قرار ندارد و کشور گرجستان نیز با مزیت‌هایی همچون مالیات کم و قوانین مناسب اقتصادی، این نیاز را برای ایرانیان برآورده کرده است.

طبق اعلام بخش‌های سرمایه‌گذاری رقابتی از طرف کشور گرجستان به این موارد اشاره شده است: بخش‌های گردشگری- انرژی- تولید- حمل و نقل و حضور در مناطق آزاد تجاری- صنعتی، در این حین سرمایه‌داران ایرانی نیز تمایل بسیار زیادی به سرمایه‌گذاری در گرجستان در بخش‌هایی مانند کشاورزی، ساخت و ساز، گردشگری و صنایع غذایی نشان داده‌اند و حتی بسیاری از آنها اقدام به خرید هکتارها زمین در شهرهای مختلف مارنولی، کاختی، باتومی و سایر شهرها کرده‌اند.


طی سالهای اخیر چه عواملی سبب افزایش سرمایه‌گذاری در کشور گرجستان بخصوص از سوی سرمایه‌گذاران ایرانی شده است؟

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل انجام این امر برداشته شدن ویزا بوده است چراکه بعد از تغییرات قوانین ویزا، هر روز تعداد بیشماری از متقاضیان خواهان دریافت اطلاعات برای سرمایه‌گذاری در گرجستان هستند.

در حال حاضر نیز بسیاری از سرمایه‌گذاران خواهان سرمایه‌گذاری در گرجستان در بخش‌های مختلف اعم از خرید زمین، هتل و خانه در آجارا، کوبولتی و تفلیس و همچنین خرید زمین‌های کشاورزی در مناطق مختلف هستند.
از زمانی که پروژ? شهرک لازیکا آغاز شده است، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران ایرانی تمایل زیادی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه از خود نشان داده‌اند و ساخت و سازها در این پروژه تعداد زیادی سرمایه‌گذار با کیسه‌هایی پر از پول به سمت کشور گرجستان کشانده است.

*از دلایل رقابتی بودن بخش اقتصادی و سرمایه‌گذاری در گرجستان می‌توان به موارد زیر نگاهی داشت:

-تعداد بسیار زیاد نیروی کار تحصیل کرده در کشور گرجستان. 1.9 میلیون نفر نسبت به جمعیت 4 میلیون نفری گرجستان تحصیل کرده هستند ( 30.8 دارای مدارک دانشگاهی هستند )
-در دسترس بودن نیروی کار ارزان، میانگین حقوق ماهیانه آنان کمتر از میانگین اروپایی است ( 346 دلار آمریکا در سال 2010) که چیزی حدود50.4 درصد جمعیت بیکار آن بین 20 تا 34 سال سن دارند .

-گرجستان از سال 2000 عضو سازمان تجارت جهانی است و تعرفه‌های بسیار پایین ترخیص گمرکی دارد.

– کشور گرجستان محدودیت تجاری با هیچ کشوری ندارد.

یکی از نقاط قوت بخش اقتصادی کشور گرجستان، زیر ساخت‌های تجاری بسیار قوی این کشور است. یک شبکه سراسری پویا متشکل از راه‌آهن و راه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها. رشد سرمایه‌گذاری خارجی در گرجستان از سال 2003 به بعد در نتیجه انجام اصلاحات در مرزها برای سهولت بیشتر مبادلات مرزی و کاستن هزینه‌های آن، رشد فزاینده‌ای را تجربه کرده است. کشور گرجستان کیفیت بالایی از زندگی را به ساکنین خود ارائه می‌دهد. محیط‌زیست بسیار پاکیزه‌ای دارد که نتیجه تمرکز دولت آن بر استفاده از انرژی‌های سبز و تولید غذاهای ارگانیک است. و از شعارهای اقتصادی کشور گرجستان: مالیات کم، سیاست تجارت آزاد و رشد اقتصادی پایدار می‌باشد.

بازسازی اقتصادی یکی از مهمترین اولویت‌های دولت گرجستان به شمار می‌رود و در این راستا خصوصی‌سازی اقتصادی، جهت‌گیری به سمت بازار آزاد و همگرایی با اقتصاد اتحادیه اروپا، از اولویت‌های اصلی این کشور تلقی شده است؛ به طوری که با تصویب قوانین و ارائه تسهیلات خاص، طبق آمارهای جهانی نمونه‌ای از رتبه‌های کسب شده توسط کشور گرجستان در این بخش گردآوری کرده‌ایم:

مؤسسه Fraser Institute در رتبه‌بندی خود مربوط به آزادی اقتصادی جهان برای سال 2015، گرجستان و قطر را مشترکا بعد از انگلستان در جایگاه 12 قرار داده‌است. در این رتبه‌بندی ایالات متحده و تایوان بعد از گرجستان می‌باشند.

مؤسسه? Transparency International ?بر اساس رتبه بندی سال 2014 گرجستان را بین کشورهای شوروی سابق و اروپا شرق پرچمدار مبارزه با فساد مالی می‌داند. طبق این رتبه‌بندی کشور گرجستان در منطقه آسیای مرکزی و اروپای شرق جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

گرجستان از باشگاه اصلاح انجام امور تجاری، جایزه بالاترین اصلاحات در اروپا و آسیای مرکزی را در طول پنج سال اخیر دریافت نموده است.

بطور کل دولت گرجستان برای شخص سرمایه‌گذار احترام زیادی قائل است و امکانات مختلفی را نیز در اختیار وی می‌گذارد از جمله: امکان استفاده از اطلاعات و داده‌های اتاق بازرگانی وزارت اقتصاد گرجستان جهت شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان، امکان بررسی مشارکت برخی بانک‌های گرجستان در پروژه فرد سرمایه گذار، اعطای کارت اقامت پنج ساله و یا حتی واگذاری اقامت دائم گرجستان به سرمایه‌گذار در صورت داشتن سابقه مدیریتی و سرمایه‌گذاری در اماکن دیگر و ….

در قوانین جاری کشور گرجستان، طبق توضیحاتی که در بخش‌های دیگر سایت عنوان نموده‌ایم، سرمایه‌گذار به شخصی گفته می‌شود که حداقل مبلغ 300 هزار لاری که هر یک دلار آمریکا معادل 2?25 لاری می‌باشد به صورت مستقیم در گرجستان سرمایه گذاری کند. که این مبلغ باید به صورت مستقیم در تجارت مورد نظر شخص متقاضی سرمایه‌گذاری شود.

و کسانی که کمتر از 300 هزار لاری در گرجستان آورده دارند و قصد اخذ اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت را دارند، کارآفرین نامیده می‌شوند.


برچسب‌ها: تور روسیه , تور روسیه ارزان قیمت , تور روسیه با یلداسیرپارسیان , تور ارزان قیمت روسیه 
تاریخ : سه شنبه دهم مرداد 1396 | 14:56 | نویسنده : admin | نظر بدهید

سفر به روسیه با تور روسیه ارزان قیمت ...روسیه کشوری است که زیبایی طبیعی، تاریخ، فرهنگ و هنر و زندگی مدرن را به هم پیوند می‌دهد و با جاذبه های گردشگری خود هر گردشگری را مجذوب داستان ها، عجایب و افسانه های خود میکند.
تور روسیه
به گزارش تابناک، فرهنگ و تاریخ روسیه نیز در کنار دیگر دیدنی‌های این کشور، جذابیت های تور روسیه، تور مسکو یا تور سنت پترزبورگ را دو چندان کرده است که به برخی از این جذابیت های تاریخی اشاره می‌کنیم.
1- یکی از مقاصد گردشگری در تور روسیه شهر سنت پترزبورگ است . رودها و کانالهای متعدد اب در انتها با هم یکی شده و با نام رود Neva به خلیج فنلاند ختم می گردد و به درخواست امپراتور پطر کبیر، اسکلت شهر سنت پترزبورگ مشابه شهر ونیز در ایتالیا ، در دو طرف این رودها بنا شده است. کل این شهر بر روی 44 جزیره کوچک بنا شده و پلهای متعددی این جزیره ها را به یکدیگر متصل می نماید. زیبایی خیره کننده این شهر علاوه بر قایقرانی در آن ، ساختمانهایی است که از سیصد سال قبل با سبک معماری ایتالیایی ساخته شده و هنوز هم به همان صورت نگهداری میگردد.

2- با توجه به بیوگرافی که توسط آنری ترویا منتشر شده‌است، پتر کبیر به سرباز‌های اسباب‌بازی خود بسیار علاقه داشت. تا جایی که یک موش را به جرم جویدن سر یکی از آنها حلق‌آویز کرد. او همچنین برای ریش، مالیلت تعیین کرده‌بود.

3- دسردترین منطقه‌ی مسکونی روی کره‌ی زمین، یعنی Oymyakon در روسیه قرار دارد که در تاریخ ششم فوریه سال 1933 دمای منفی 67.7 درجه‌ی سانتگیراد، در ایستگاه هواشناسی آن به ثبت رسید.

4- مجموعه‌ای از کافه‌های زنجیره‌ای در روسیه وجود دارد که در آنها، همه چیز رایگان است و شما با توجه به مدت زمانی که در کافه بوده‌اید هزینه پرداخت می‌کنید. سال گذشته، یک شعبه از این کافه‌ها در لندن افتتاح شد.

5- آرامگاه «لنین ،«اولین رهبر اتحاد جماهیر شوروی در میدان سرخ مسکو و در نزدیکی کاخ کرملین قرار دارد. جسد لنین پس از مرگ مومیایی شد و در زیر بقعه‌ای به نام قبر سرخ در خارج از کاخ کرملین نگهداری می‌شود. این منطقه همچنان تحت نظارت تدابیر امنیتی است و در ساعات مشخصی برای بازدید عموم باز است. بازدیدکنندگان در هنگام ورود باید ادای احترام کنند و عکسبرداری از آن ممنوع است. همچنان بعد سال‌ها صف‌های طولانی برای دیدن لنین در محفظه‌ای شیشه‌ای تشکیل می‌شود.

6- مترو مسکو یکی از دیدنی‌ترین ایستگاه‌های مترو جهان است که نقاشی‌های زیبا بر روی دیوارها و دکوراسیون داخلی آن، نظیر لوسترها که در آنجا نصب شده است بسیار باشکوه است و آن را به یکی از جاذبه‌های گردشگری در این شهر تبدیل کرده است طوریکه هر یک از ایستگاه‌ها داستان تاریخی مختص به خود را برای شما تعریف می‌کند و دارای ساختار ریلی عجیب و هوشمندانه است.

7- دریاچه‌ Karachay، محل جمع‌آوری پسماند‌های هسته‌ای است و میزان آلودگی این منطقه به مواد رادیواکتیو به حدی است که قرارگیری در کنار آن حتی به مدت یک ساعت، مرگبار است.

حتما شما هم برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و بناهای تاریخی با شکوه روسیه، به این فکر افتاده اید که برای سفر به این کشور زیبا و تاریخی برنامه‌ریزی کنید. برای مشاهده تصاویر زیبای روسیه و دیدنیهای روسیه میتوانید روی لینک عکس های روسیه کلیک کنید و شاید شما هم برنده خوش شانس تور روسیه یا تور مسکو و سنت پترزبورگ از طرف آژانس بین المللی مسافرتی ایران مرکز باشید


  
  

 

تور گرجستان ارزان

تور گرجستان ارزان – تور تفلیس

تور گرجستان ارزان 3 شب و 4 روز با پرواز تابان ویژه 15 مرداد ماه 96 ، رفت و برگشت هوایی

 

خدمات تور گرجستان ارزان :

  • بلیط رفت و برگشت
  • اقامت به همراه صبحانه 
  • ترانسفر فرودگاهی 
  • راهنمای فارسی زبان

توضیحات تور گرجستان ارزان : 

تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد . حداقل اعتبار پاسپورت 07 ماه از تاریخ سفر باید باشد.

 

قیمت و هتل های گرجستان

نام هتل

موقعیت و درجه

قیمت

POLO

3*

15 دقیقه مرکز شهر

795?000

GARDEN

3*

مرکز شهر

895?000

LEVILI

3*

مرکز شهر

995?000

VIEW LAKE

4* ALL

20 دقیقه مرکز شهر

1?150?000

GNG

4*

مرکز شهر

1?050?000

L PALAZA

4*

مرکز شهر

1?050?000

COLOMBI / VILTON

4*

مرکز شهر

1?090?000

PRIMAVERA

4*

مرکز شهر

1?170?000

MERCURE / HOLIDAY INN

4*

مرکز شهر

1?550?000

RADISSON BLUE

5*

مرکز شهر

1?890?000

BILTMORE

5*

مرکز شهر

1?990?000

 

آدرس :  تهران، خیابان سمیه، تقاطع خیابان موسوی، ساختمان سعید، طبقه اول، واحد 25   

 

شماره های تماس آژانس مسافرتی یلدا سیر پارسیان :

021-88830035  021-88838937    09223024199

 

اطلاعات مربوط به تور لحظه آخری، تور گرجستان ، تور داخلی ، تور خارجی ، تور هوایی کربلا ، تور  عتبات در کانال تلگرام ما

yaldaseir_channel@


  
  
تور کربلا

 

سفر به عراق با تور ارزان قیمت کربلا

موقعیت و مختصات فعلی و تاریخی محدوده کربلا
تاریخ: 26 آبان 1392در باب: جغرافیای کربلا
در گذشته های بسیار دور؛ در زمان ساسانیان، کربلا بسیار آباد بوده، ولی بعدها ویران شد و به بیابان و صحرا تبدیل شده و دیگر منطقه مسکونی و آبادی نبوده است. کربلا در سال 61 هجری قمری، دشت و ناحیه صحرایی بود، ولی از آن زمان که شهادت حسین بن علی (علیهما السّلام) به همراه دیگر یارانش، در این سرزمین اتفاق افتاد، مورد توجه شیعیان و دوستداران خاندان اهل بیت پیامبر (علیهم السّلام) واقع شد. اگرچه در طول قرون و اعصار، بارها تخریب شده، ولی مجدّداً آباد شده است.
این سرزمین 13 قرن قبل از میلاد، اقامتگاه سلطنتی بعضی از امپراتوران و شاهان آشوری، مانند «آشور بنی پال» بوده و علم پزشکی در آن گسترش داشته است و نیز مراکز تجاری، کتابخانه و معابد و امکانات مختلفی را شامل می شده که اواخر قرن هفتم قبل از میلاد، به دست مادها و بابلیان ویران شده است. نام آن از خداگونه باروری آشوریان قدیم «نینا» گرفته شد و بعد از خرابی با نام «نینوا» برقرار ماند.[1]


برچسب‌ها: تور کربلا ارزان قیمت , تور ارزان قیمت کربلا , تور کربلا , تور کربلا نجف 

  
  

با تور ارزان قیمت ترکیه به ترکیه بروید

 

تور ترکیه ارزان قیمت با یلداسیرپارسیان

 موسیقی

ترکیه متاثر از دو قاره آسیا و اروپاست و تنوع و پیچیدگی نسبتا زیادی دارد. ترکها به موسیقی سنتی کشور خود افتخار می کنند. موسیقی ترکیه شامل عناصر گوناگونی است و از موسیقی مردمی آسیای مرکزی، موسیقی امپراتوری عثمانی و همچنین از موسیقی ایرانی، موسیقی بالکان و موسیقی وابسته به روم شرقی، موسیقی های مدرن اروپایی و آمریکایی تاثیر گرفته است. در ترکیه امروزی هفت نوع موسیقی وجود دارد:

موسیقی کلاسیک عثمانی(Ottoman Classical Music)

سازهای معمول در موسیقی عثمانی شامل نی، قانون، دایره، عود و نوعی ساز کششی به نام ایایلی تنبور (YayliTanbur) است. شیوه گردش ملودی در این موسیقی مشابه با موسیقی عربی | و ایرانی است. مشهورترین خواننده معاصر این نوع موسیقی,مرین نوریتن سالیک(Munir Nurettin Selcuk)(1981-1900)است

موسیقی بومی ترکی(Folk Music)

این نوع موسیقی بومی، گستردگی بیشتری نسبت به دیگر انواع موسیقی دارد. در شیوه ملودی پردازی و تنوع ریتمیک، این نوع موسیقی تنوع فراوانی دارد. از خوانندگان مشهور این سبک میتوان به نیصت ارتش (Neset Ertas) (1943)، بلقیس آکاله(1956) (Belkis Akkale)و عارف ساق(Aref sag)(1945)اشاره کرد.


صانات موسیقی (Sanat Müzi?i)

امروزه موسیقی عثمانی، دیگر جایگاه نخست را در موسیقی ترکیه ندارد و به جای آن موسیقی ای تقریباً خالص ترکی با نام صانات، برگرفته از واژه صنعت به معنی هنر، چهار ستون اصلی موسیقی ترکیه را تشکیل میدهد. می توان گفت موسیقی صانات، ادامه جریان موسیقی عثمانی با تأکید بیشتر بر عناصر فرهنگ ترکی و دوری از عناصر عربی است و در حال حاضر موسیقی اصلی ترکیه محسوب می شود.

موسی آرابسک(Arabesk Müzik)

در آغاز قرن بیستم میلادی، نوعی موسیقی با کلام در شهر استانبول رایج شد. نوازندگان این نوع موسیقی در ابتدا کولیها و شنوندگانش نیز عموماً طبقه کارگر بودند.زمینه های اصلی موسیقی آرابسک شامل عشق، خیانت و بی عدالتی در زندگی می شد. دولت این کشور، اشاعها ،1980 موسیقی آرابسک را تائید نکرد، اما بعد از سال با تاسیس ایستگاههای رادیو و تلویزیون خصوصی، را فرصت های جدیدی برای دریافت گسترده آرابسک ایجاد شد. در حال حاضر شاخص ترین خوانندگان موسیقی آرابسک، ابراهیم تالیسOrhan Gencebay) و اورهان گنجه بای(?brahim Tatl?ses) هستند

موسیقی مذهبی(Ilahiler Müzi?i)

آمیختگی موسیقی عثمانی با موسیقی مذهبی ترکیه به گونه ای است که جداسازی آنها را سخت می سازد. از تفاوتهای آنها تنها می توان به کار کرد، اشعار متفاوت و همچنین میزان استفاده از سازهای گوناگون اشاره کرد. بخش مهمی از موسیقی مذهبی ترکیه در اذان و قرائت قرآن - 48 جلوه دارد. ترکها بر خلاف ایرانیان، قرآن را به شیوه عربی نمیخوانند و خوانش منحصر به فردی دارند.

موسیقی پاپ ترکی (Tiirk PopMiizigi)

بیشتر نمونه های موسیقی پاپ که امروزه در این سرزمین تولید میشوند، به نسبت کم یا زیاد از عناصر فرهنگ ترکی بهره مند اند.


موسیقی سمفونیک(Symphonic Music)

این نوع موسیقی، همان موسیقی کلاسیک اروپایی است.


  
  
تور ترکیه ارزان قیمت

 

برای رفتن به ترکبه با تور ارزان قیمت ترکیه به یلداسیرپارسیان مراجعه کنید موسیقی ترکی به شاخه‌ای از موسیقی ملل گفته می‌شود که در بین اقوام ترک رایج است. بدین لحاظ این موسیقی به دلیل تعدد نواحی ترک‌نشین در جهان دارای تنوع بسیار است و در بخشی وسیع از قاره آسیا و قسمتی از اروپا رواج دارد.

از انواع موسیقی ترکی می‌توان از موسیقی آذربایجانی، ترکمنی، اویغوری، موسیقی ترکی خراسانی، ترکیه‌ای و قشقایی نام برد.

سازهای رایج در بین ترکها نیز بسیار متنوع است و انواع سازهای زهی همچون چگور، دوتار، رباب، تامدیر، قیچک، باغلاما و سازهای بادی همچون بالابان، سرنا، توتک و برخی سازهای کوبه‌ای را در بر می‌گیرد


برچسب‌ها: تور ترکیه ارزان قیمت , تورکوش اداسی ارزان قیمت , تور ارزان قیمت کوش اداسی , تور ترکیه 

  
  
<   <<   6   7   8      >